01:26:00

Maxi dress

Mamy jeszcze kilka dni karnawału, okresu imprez, zabaw. Podczas tego okresu zawsze jest dużo okazji do świętowania, a to studniówki, rzadziej wesela, ostatki i różnego tego typu imprezy.
Sieciówki bardzo często z tej okazji wypuszczają specjalne kolekcje, w których możemy znaleźć ubrania przeznaczone na imprezy. Wykonane z prześwitującego materiału, zdobione cekinami czy np długie wieczorowe suknie.  Są one zazwyczaj ze średniej półki cenowej i tez tej droższej. czy warto kupować coś za takie pieniądze, co założymy tylko raz a potem złożymy i włożymy na długie miesiące do szafy. Pamietam jak zawsze sie denwewowalam gdy kupilam jakas rzecz a za kilka tygodni wdzialam ja za grosze na wyprzedaży. raczej nie ma to sensu przeplacac chyba że jest to jakaś mega ważna okazja. Ja proponuję kupić coś na wyprzedaży gdzie ceny są wtedy bardzo niskie. Ja zawsze tak robię i nigdy nie żałuję swoich zakupów ;)
Przeglądając ostatnio sklep internetowy yoshop.com wpadła mi w oko piękna długa sukienka jest zmysłowa i bardzo kobieca i elegancka. Postanowiłam ja zamówić wiec już niedługo będziecie mogli ją zobaczyć na moim instagramie. Dam wam też link do innych sukienek z tego sklepu może akurat wpadnie wam coś w oko ;)



4 komentarze:

Copyright © 2016 Welcome to my world , Blogger